Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2010 11:27 - Писна ми да ме вземат за балък! Текст 18 +
Автор: voxpopuli Категория: Политика   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
3



По природа съм твърде търпелив. Ама т.нар. диагноза "тебегьозлък" започва да предизвиква горещи и студени вълни. А нито съм в менопауза, нито по очевидни физиологични причини няма да попадна в такава.
Вдигам редовно самолета, простата ми не алармира и не се сещам за еспомизан когато гледам кино.
Обаче като всеки нормален човек карам кола, пазарувам в магазини и ходя по заведения.
Днес заредих бензин за 2.18 литъра. Чувам че по борсите петрола се бил повишил. Зализани коридорни икономически "експерти" обясняват, че това било нормално да се отрази на пазара на бензина. Само че цената не надвишава 85 долара за барел.
За справка през 2008 година цената на барела стигна 110 долара, а бензина странно защо достигна умопомрачителните тогава 2 лева за литър.
ИзвинЬЕТЬЕ икономически ЬекспертЬе, ама как така 25 долара по евтин петрол оскъпява с 15 на сто бензина?
Пак ли финансовата криза е виновна? Или енергийната мафия? Която шътка ток за милиарди на фактура. Ако отида до Илиянци мога ли да си изкарам фактурка от CEZ за покупка на 100 мегавата примерно? А дали в касата в квартала ще ми я признаят.

Цените в хранителните вериги - купувам гръцки домати по 2,50 лв които имат вкус на силикона на Андрея. Краставиците по 2 кинта от македонските оранжерии стават само за еротични цели на дами с прякор от рода на дълбокото гърло и т.н.
Някакви пилешки бутчета се шиткат по 2.30 лв парчето. Като оставим настрана че тези пилета са само крака и клюн заради генната мутация е лееееко странно.
ЬекспЬертитЬе икономисти обясняват че в криза цените падали, нямало инфлация. Абе вашта мама - вие къде пазарувате?

Писна ми да ме смятат за балък. Ама се чудя следващия път като вдигна самолета дали да не го набия в главата на икономЬическите ЬекспЬерти...



Тагове:   текст,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voxpopuli
Категория: Политика
Прочетен: 94770
Постинги: 55
Коментари: 64
Гласове: 189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930