Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2010 11:00 - На Цветанов може да му е по-голям, ама на Бойко е по-дебел
Автор: voxpopuli Категория: Политика   
Прочетен: 1403 Коментари: 2 Гласове:
1



Някаква трагичност лъхаше от всички коментари вчера, когато прогърмя немислимото. Някой посегнал на рейтинга на Бойко, че го и задминал дори...
една бабка обаче направо ме уби, когато отсече "Някои хора се възползваха от доверието на Бойко. Но аз вярвам в него!"

Защо Цветанов му стана по-голям.. рейтинга де.

1. Всеки ден е на лов за бандюги. Може да са по двама-трима, но пък семантичните попадения при избора на заглавия за операциите някак си ги превръща като от сериал на Риалити тв.
2. Започна да живее в телевизора - ако рано сутрин вътрешният министър не ми каже добро утро днес уловихме еди колко си нещо ми става кофти
3. Полицейските акции са най-добрата антикризисна мярка досега
4. Казва истини, които рядко някой си позволява - сред магистратите има наркомани и хомосексуалисти, на които пороците им пречат за вземането на адекватни решения

Защо обаче на Бойко му е по-дебел. Бицепса де

1. Той първи ловеше бандити по тениска с къс ръкав с пистолет в колана. Шерифът на Тумбстоун
2. Бойко не живее в телевизора. Той го е измислил.
3. Не се плаши да гони всеки, който застраши доверието в ГЕРБ., а не само доверието към него. За него с пълна сила важи фразата - ГЕРБ това съм аз. Да не се връщам на лафове от рода - аз им плащам вересиите на старите
4. Не му пука да отваря фронтове срещу "силните" на деня и после да се помирява с тях. Докато другите чакат неговата дума

Затова спете спокойно деца. Ореолът на Бойко няма да се помрачи до момента, докато някой не започне да шушне в ушите на ГЕРБ-ерските мравки, които рачтитат да краднат я ток, я някой парцел, я някоя доставка с лекарства. Българските политици винаги са имали своите везири. Костов имаше Христо Бисеров, Симеон имаше Пламен Панайотов, а Станишев... е, той си има трамвая...
Когато везирът не иска да се превърне в султан, нещата са си наред. Иначе ще стане като в мръсния виц. Много ти е голям. Не е голям, не си му свикнал...


Тагове:   може,


Гласувай:
1



1. pontis - супер
05.05.2010 11:11
...
цитирай
2. alya - Пиши по-често. Направо е супер!
12.05.2010 13:17
Пиши по-често. Направо е супер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: voxpopuli
Категория: Политика
Прочетен: 94776
Постинги: 55
Коментари: 64
Гласове: 189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930