Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2010 14:55 - Искам да съм дупка в центъра на София.
Автор: voxpopuli Категория: Политика   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 14.05.2010 14:58


Всеки е чувал идиотския въпрос ти какъв искаш да станеш като порастнеш. Като бях млад отговарях журналист. Сега съм журналист, обаче вече искам да съм дупка. В центъра на София. Някъде около НДК.
Някои сега ще вдигнат високо вежди.
Обяснявам : 
Ако съм дупка в центъра, за мен ще се грижат един куп хора. Йорданка Фандъкова на път за интервю може да си счупи токчето. Веднага ще ме запълнят с хубав асфалт. Ще ме снимат от телевизията. За мен ще се изпишат поне 240 статии. Ами счупеното токче на кметицата ще стане важно почти колкото миризливия чепик на онзи иракски хулиган който не успя да нацели Буш по китарата.

Ако имам късмет, около мен ще се завърти колата на Бойко Борисов. Само да не си счупи шарнир в мен, защото от яд ще прекара метрото през мен. А той пълни дупки всякакви.
Това е само началото на моя бизнес-план.
След като стана добре запълнена дупка, ще изкарввам по три лева на час. СМС- за паркиране в червено-зелено-синьо-жълтата платена зона за паркиране. Така за 12 часа в центъра ще ми се събират по 36 лева! За 20 работни дни ще се натрупат 720 лева! Ако някой ме вземе за платено място още по-добре...
Когато идват чужди делегации за конференеции ще ме боядисват и чистят с шампоан. Когато има чалга концерти точно над носа ми ще минават перхидролени звезди, на които се виждат сливиците през токчетата. Абе страшна работа.
Така ще ме мадминава само дупката на разклона около Велико Търново. Където седяла Ана-Мария.

Колко много дупки има - не само в асфалта. Не само в бюджета. Какви дупки има само в здравното министерство, а хилещата се Ана се чуди къде отишли 60 милиона. Ами в дупката. Ама не в асфалта. А в джоба. На някои партийци. Мама му стара. Ако си дупка в джоба ще минават много пари през теб. Лошото е, че ако си дупка в джоб някой може да те обърка с оная дупка.
ама така си е - като си решил да бъдеш дупка трябва да свикваш през теб да минават всякакви работи. Затова не ставам за дупка. Дано ставам за човек.



Тагове:   дупка,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: voxpopuli
Категория: Политика
Прочетен: 94772
Постинги: 55
Коментари: 64
Гласове: 189
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930